100M Leads
Puikiai vertinamą knygą radau Amazon parduotuvėje. Autorius kalba apie tai, kaip efektyviai rasti klientus savo paslaugai. Įdomu, kad visa tai pasakojama per savo patirtį su itin sudėtingais sunkumais. Iš pirmo žvilgsnio sporto klubų marketingas man visai neaktuali tema, kuri įtraukė. Neabejoju, kad gali būti pritaikoma kiekvienam verslui.
Daugiau vertės - didesni užsakymai
Išties įtraukianti istorija, kurioje sporto klubams lankytojus padėjęs pritraukti vadybininkas, patenka į visišką duobę. Tai įvyksta dėl nemokių, gudragalvių klientų, kurie atsisako mokėti komisinius už rezultatą. Galas šiai marketingo kompanijai? Vienu metu slegiamas didžiulių skolų, šis vadybininkas sugalvoja pardavinėti mokymų sistemos prenumeratą. Juk lankytojus sporto klubai gavo ir sistema jiems reikalinga. Nepaisant praeities, dabar sporto klubų savininkai sutinka mokėti dešimt kartų didesnes sumas.
Šis virsmas vyko labai sunkiai, tačiau rezultatas buvo vertas visų išbandymų. Susimąsčiau, kaip svarbu kiekvienam gebėti taip pažvelgti į savo verslą nelaukiant bankroto slenksčio.
Gauti užklausas | Kelias link užsakymų
Keturi būdai, kaip generuojamos užklausos:
- Šilti kontaktai. Jei nori gauti užsakymus, tai paprasčiausias būdas yra kalbėti su savo aplinkiniais. Facebook, Linkedin ar kiti tinklai taip pat puikiai tinka. Svarbiausia galvoti ne tai, ką nori duoti tu, o ko nori tavo klientas. Elementaru, tačiau labai dažnai tai pamirštu ir pats.
- Šalti kontaktai. Svarbu suvokti, kad kuo šaltesnis kalbinamas potencialus klientas, tuo daugiau įdirbio prireiks norint jam parduoti. Tai dar viena priežastis pradėti pardavinėti artimiesiems, juk tai lengviausia.
- Nemokami įrašai - reikalauja kaip minimum laiko išteklio ir yra aktualūs tada, kai klientui yra aiški gaunama nauda. Šioje vietoje dar kartą svarbu pagalvoti apie tokį pasiūlymą, kurio tiesiog negalėtų atsisakyti klientas.
- Mokama reklama. Dažnam atrodo, kad nuo jos derėtų pradėti, nes garantuos srautą. Jei tavo paslauga užknisa, tai neduos norimo rezultato ir tik itin sparčiai deginsi pinigus.
Maksimizuoti užklausas: daugiau, geriau, naujai
Siekiant maksimizuoti gaunamas užklausas reikia visko daryti daugiau, kokybiškiau ir gebėti pasiūlyti ką vis naujo. Sunku suspėti daryti viską? Taip ir nereikia. Daryk vieną jų vienu metu.
Įsidėmėta mintis - smulkaus verslo bėda yra pernelyg mažai keliamo šurmulio socialinėje erdvėje. Reikia daugiau reklamos, daugiau įrašų, daugiau informacijos apie tave. Turiu galvoti, kas stabdo nuo darymo 10X didesnio kiekio? Ir tai spręsti. Telktis į kokybę ir į naujumą laikas vėliau.
Pasiūlyti nemokamai
Kaip ir keliose kitose marketingo knygose įsiminiau dar vieną mintį apie ypač gerą pasiūlymą klientui. Kiekvienas įdomus pats sau ir norint susidraugauti su verslu ar asmeniu, turime pasiūlyti tai, kas jį tiesiog priverstų išbandyti paslaugą. Vidutiniškai geras nėra tai, kas skatina užsakyti dabar. Turi pasiūlyti tai, ko atsisakyti būtų kvaila. Jei su paslauga viskas gerai, klientas liks su tavimi ir mielai mokės pinigus.
Kalbant apie užklausų gavimą - jei reikia užklausų, tai rink jas siūlydamas ką nemokamo. Pirma daug kartų duok ir tik vėliau prašyk. Tokiu atveju jaučiamas nesavanaudiškumas atsiperka su kaupu.
Trys veiksmai, kurie svarbiausi
Anot autoriaus yra trys veiksmai, kurie jam labiausiai padėjo pasiekti išsikeltus tikslus:
- Ankstyvas kėlimasis (4-5 val. ryto) - ištikro tai reiškia ankstyvą ėjimą gulti.
- Tiesiai prie darbo - jokių kitų ritualų, rutininių užduočių. Puodelis kavos ir prie to, kas svarbiausia.
- Jokių susitikimų iki vidurdienio - jokių sutrukdymų. Pilnas fokusas į darbus.
Apibendrinimas
Puiki knyga apie kokybišką marketingą. Niekas nežino ko reikia vartotojui? Geriausi tiesiog atlikinėja daug testų ir atradę tinkamą variantą dirba su juo. Lengvų pinigų, kaip ir lengvo marketingo nėra.
Tik per triūsą autoriui pavyksta atrasti tai, ko reikia klientui. Įdomu sužinoti, kaip? Skaityk ir taikyk!
Tautvydas
Vadovauja kompiuterių nuomos įmonei nuo 2015 m. Rašo apie nešiojamus kompiuterius, programas verslui ir knygų apžvalgas.